Dear little mermaid

Dear little mermaid - Az én kis drága sellőm

A történet Qing Ge és Bai Jiaqi múltját és jelenjét mutatja be. A két főszereplő ismerik egymást 8 éve, a gimiben talaltoztak és hamar összebarátkoztak. Megígérték egymásnak hogy sosem fognak az elválni, de a sors másképp gondolta. Az egyetemi vizsga felvétele előtt, a srác elment levizsgázni szülővárosában, miközben kiderül, hogy a lány gyógyíthatatlan betegségben szenved és majdnem meghal. Emiatt a lány eldönti, hogy eltűnik az fiú életéből. 
8 év után újra találkoznak, a fiú doktor lett miközben a lány híres manhua író (kínai képregény).  Bár az érzelmeiknem változtak, a lány eleinte megpróbál nem közeledni a régi szerelméhez. A betegsége miatt tudja, hogy az átlag élet 10 éve, amiből neki csak 2 van hátra.
Mi fog történni az majd kiderül!

A Viki-n olvastam hogy valaki fel volt háborodva, hogy a lupus betegség nem öröklödő, sajnos nem teljesen igaz, ezek a betegségek öröklődtek csak legtöbbször távoli rokontól. 

Megjegyzések

  1. Bocsi, de a 21. és a 22.rész felirata nincs fent, így azt nem tudtam letölteni. Feltennéd? Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, már fent van, le is töltöttem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kimaradt véletlenül, de szoltak és ahogy tudtam fel is tettem.

      Törlés
  3. Nagyon köszönöm a sorozat fordítását!💕
    Könnyed, aranyos kis sorozat volt, a szereplők is nagyszerüek voltak, tetszett.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése