Falling into your smile - Belezúgva a mosolyodba

 A diák Tong Yao két fogadalmat tesz: soha nem lesz kapcsolata senkivel, aki ugyanezen a területen dolgozik, és bepótolja a kínai League of Legends-et.
Amikor Tong Yao az első hivatalos női játékosként helyet szerez a kínai profi ligában, felfigyel rá az elit csapat kapitánya. Kétségekkel és kellemetlenségekkel szembesülve minden kihívásnak a saját kitartásával és csapattársai támogatásával felel meg.
Sok erőfeszítés után mi lesz a fogadalmaiból? Ki fog állni a világszínpadra, hogy kárpótolja magát hat évnyi megbánásért? Elkerüli-e a romantikus összefonódást az e-sport világában?






Eredeti cím:你微笑时很美 / Ni Wei Xiao Shi Hen Mei

Angol cím: Falling into your smile

Részek száma: 31

Műfaj: sport, romantika, vígjáték

Csatorna: Youku

Vetítési időpont: 2021 június 23- július 15 

Szereplők:

Xu Kai mint  Si Cheng (Chessman) (ZGDX csapatkapitánya)
Cheng Xiao como Tong Yao (Smiling)


A fordításban résztvettek: pinkmeringue, claudika_5, dxstiny, f_lexa0615_927, Dóri  és Roberta

Javító: Maryann és Heléna

Minden egyes rész át lett nézve novemberben és ki lett javítva. 

Itt is van az előzetes belőle. Videa

Elérhetőség:

Viki

videa: 1 rész         2. rész     3. rész         4. rész         5. rész         6. rész 

           7. rész         8. rész     9. rész         10.rész      11.rész          12. rész

            13. rész     14. rész     15.rész     16. rész        17. rész     18. rész        

          19. rész         20. rész     21. rész     22. rész     23. rész      24.rész       

          25. rész        26. rész        27. rész     28. rész     29. rész     30. rész

                                                                31. rész

MKV video letöltés

Drive felirat letöltés




Megjegyzések

  1. Jónapot kivánok érdeklödni szeretnék h ennek a sorozatnak a részei kb milyen idönként fog megjeleni.mert ha 2 hetente mint ami az 1 és 2 rész között volt akkor inkább megvárnám mig végig le lesz forditva . Választ elöre is köszönöm. És hálás vagyok h leforditok a sorozatokat. Üdv szaszko

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó napot, az első és a második rész között volt egy kis idő eltolodás. De minden hétre szeretnék egy részt kitenni. Vikin most kezdtek felengedni több részt, az is meg kellett várni, hogy tovább menjenek.

      Törlés
  2. Köszönöm szépem az eddigi feliratokat !

    VálaszTörlés
  3. Szia meg tudnád mondani hol lehetne a sorozathoz magyar feliratott letölteni? Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, a drive linken találod a feliratokat, ami eddig elérhető.

      Törlés
  4. köszönöm a fordítást,már nagyon vártam,hogy valaki elkezdje.Alig várom a folytatást ^-^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia esetleg valaki tudna valoszalni?? A 19 resztol mikor lesz magyar forditas/::

      Törlés
    2. jövő héttől lesz a 19. résztől

      Törlés
    3. Mikor jön folytatás mert eddig semmi

      Törlés
    4. Már nagyon várom a kövi részeket, mikor jönnek ki?

      Törlés
    5. Roberta mikor lesz már szöveg?20 részt nézném már

      Törlés
  5. Köszönöm szépen kitartást értünk dolgozol!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szívesen. nemsokára kiteszem a következő részt is :)

      Törlés
  6. bocsi a kérdésért de mikor jön a következő rész ? Előre is köszönöm a választ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Fent is van már, a tegnap nehezen engedte fel a Videa. És eddig nem volt időm bemásolni a blogra. Hétvégére lesz következő részt. A múlt héten megcsúszott a munka miatt

      Törlés
    2. Szia! A 19 resznek lesz forditasa tovabb?

      Törlés
    3. szia. igen most fogjuk befejezni a 18 részt. Nem volt még teljes a vikin a rész. Holnapra fent lesz

      Törlés
    4. A vikin en vegig neztem a 18 reszt! Szabad tudnom hogy menyi ido utan jelenek meg a sorozatok feliratal mert megorulok hogy nem tudom nezni😂

      Törlés
    5. próbáljuk minden 4 napra, de ezen a héten nem jött össze. Hát ha a tegnap nézted nem volt teljes a felirat. Ma fejeztem be és holnap szeretném átnézni.

      Törlés
    6. Ha teljes lesz a 22 ig igyis elorol nezzem a 18-at

      Törlés
  7. Sziasztok esetleg tudja valaki hogy hol tudom a 21 resztol magyar feliratal nezni? A vikin nincs mar magyar feliratal:((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esetleg lesz magyar felirat tovabbra is? A valaszt elore is koszonom elege el ilyeszto hogy nem tudom lesz e meg felirat vagy sem!!kerlek valaki valaszoljon:))

      Törlés
    2. Szia, természestesen lesz folytatás. Ezen a héten egy kicsit megcsúszott a munka miatt. De állandóan dolgozunk rajta.

      Törlés
    3. Rendben itt is koszonom a valaszt!! Es koszinom a munkatokat hogy le forditjatok este amikor meg lattam hogy nincs meg a tobbin magyar felirat szinte ossze ropantam es irtam ide gyorsan koszonom a valaszt kerlek siessetek a forditasal jo munkat meg egyszer mindenki neveben meg koszonthetem a munkad/munkatokat(a helyes irasert bocsanat)❤️

      Törlés
    4. Semmi baj. Néhe még a gép sem engedi, hogy helyesen írj. Nekem például a hosszú i-vel van bajom, soha sincs meg mert a gépen nem jelenik meg, tehát vadásznom kell :D. Ahogy mondtam fent is, kb 2 részt teszünk ki hetente, szerintem most vasárnap lesz és kedden, aztán egy másik hétvégén.

      Törlés
    5. Mar lattam van rajta fordtitas de meg barom amig 100 lesz mindegyik az kb menyi ido?

      Törlés
    6. az egy kicsit kiszámithatatlan, de szerintem kb november elejére vagy közepére meglessz az egész, ha nem számolom a 18. és 19., ami szinte kész van és folyassuk a 2 vagy 3 részt per hét.

      Törlés
    7. Szvl akkor egy heten kb 1-2-3 resz varhato? Csak mert ha a ugy vegzodik higy izgalmas lesz a tovabbi akkor megint a halalomig leszek a kovetkezo reszig 😐

      Törlés
    8. Egyebként szabad tudnom hogy hanyan dolgoztok rajta? Addig is koszonom a munkat❤️

      Törlés
    9. Egyenként most ahogy neztem a 19 veget.a vegen nincs meg felirat 😩

      Törlés
    10. Söt meg csa elejen van felirat vagy esetleg nekem lenne rossz? Mert lattam hogy a tobbit is el kezdtezek

      Törlés
    11. Bocsi hogy folyton irogatok csak fontos tudnom:)

      Törlés
    12. Valójában most 4 vagyunk rá. A többiek, kiszálltak. Egyik lány otthon van a kisfiával tehát elég gyorsan ment neki azelőtt 2 héttel. Gondolom ezen neki is valami összejött. Egy másik lány egyetemen van emiatt most lassabban megy nála a forditás, és én meg Laura dolgozunk. Most vele csinálom a 19 részt. És ahogy mondtam ma akarom kijavítani, mindig úgy csináljuk, hogy begépeljük és én aztán átnézem és felteszem videára is. Az ötlet az, hogy több rész legyen a héten, de nem mindig sikerül.

      Törlés
    13. Rendben koszonom a valaszt jo munkat varom a reszt

      Törlés
    14. na már fent is van a 18 és 19

      Törlés
    15. Igen mar meg neztem koszonom tudnal irni ha a 20-21 resz is fent van? Kerlek

      Törlés
    16. úüMost már megvan a 21 rész, nemsokára meglesz a 22 is.

      Törlés
    17. Wikin a 25 26 nincs rendesen feliratozva nezik egyaltalan ezt az oldalt? 4 vannak mar reg keszen kene lennie a sorozatnak es egy ket szoveg hibas is. Lelehet valahogy tőlteni magyarul a filmet? Es miert nm lehet elerni senkit?

      Törlés
    18. A 25 rész még nincs készen és a 26 meg annyira sem. Kis türelmet kérek, az elmúlt héten el voltunk foglalva. Amint Alexandra befejezi a részét megy is javításra és meglesz

      Törlés
  8. Mikora varhato kb a 20 resz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csajokkal ma kezdtük el, gondolom péntekre várható,mert nincs időm átnézni hamarabb.

      Törlés
  9. Jonapott esetleg lehet tudni hogy a 20 resznek mikor lesz kesz a forditasa? Es hogy s 21-22 resz varhato e jovohetre esetleg most hetvégére valamelyik? Lattom tobb el van kezdva! A valaszt elore is koszonom!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, a tegnap Alexandra befejezte a Viki-n a 20-t és àtnézte. Én most péntek délutánig nem vagyok otthon és nem tudom feltenni máshová.

      Törlés
    2. Köszönöm várom a következőt!

      Törlés
  10. Sziasztok esetleg tudjatok hogy a court lady-nak ki fordítja a szoveget?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg tudom nézni neked Viki-, vagy te magad megnézheted ki a moderátor

      Törlés
    2. Köszönöm meg talaltam nem hinném hogy mar folytatni fogja a feliratot;(

      Törlés
    3. Én épp láttam hogy a Videa-n fent van.

      Törlés
    4. Azt nem tudom nem én fordítom a court ladyt. Nekem valamennyi megjelenik magyarul a viki-n és a Videan de nem tudom hol tartanak vele

      Törlés
  11. köszönjük az infót, izgatottan várom én is folytatást! Kellemes hétvégét mindenkinek, s a betegeknek gyógyulást, a vizsgázóknak meg sok sikert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, ebben a hónapban be is akarjuk fejezni. Most egy kicsit lassú mert kértem hogy nézzék át az egész részeket mert volt egy pár hiba és elütés.

      Törlés
  12. Nagyon szépen köszönöm a 20. részt, izgalmas volt megint!
    Szegény csajszi meg más szemétsége miatt majdnem bajba került,
    megérdemelte a harapást!
    főhősünk meg lassan tényleg meghóditja Smillinget, de nincs
    könnyű dolga, a másik miatt sem. Elvégre tényleg kolostori szigor
    van a bázison! xddd Kata58

    VálaszTörlés
  13. Szia! Minden heten 1 resz fog meg jeleni?

    VálaszTörlés
  14. Nagyon köszi a 21-dik részt is.Imádom ezt a sorit.Már alig várom a következő részt.

    VálaszTörlés
  15. Kedves Roberta, most vettem észre, hogy a VIKI-n elérhető ez a nagyszerű sorozat! Jó ütemben haladtok a fordítással, ezért megvárom a végét. Ez a sorozat is jó választás volt, köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, most átolvassák az egészt azért egy kicsit lassan meg, de be akarjuk fejeztni ebben a hónapban. Nem kell olyan sokat várnod már :)

      Törlés
    2. Ez de jó hir, köszönöm szépen! :)

      Törlés
  16. Szia a 22 reszt mikora varhato:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnapra. Csak ki kell javítani pár dolgot is felkerül a videára.

      Törlés
  17. A 24 resz hetvegere varhato?:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már megvan. Elkezdtünk a 25.

      Törlés
    2. Fejezetek be mert csak felig magyar

      Törlés
    3. Azt én is tudom. Ahogy már említettem Alexandra offline fordította mert nem volt internetje. Várjuk, hogy bemásolja a viki-be. Nincs semmi értelme hogy még valaki ugyan azt a részt fordítja ami már megvan. Tehát kis türelmét kerek.

      Törlés
    4. 22:37 től már nem szöveges

      Törlés
  18. Mikor lesz lefordítva (feliratozva) magyarra a 25.rész?

    VálaszTörlés
  19. Szia a 25 resz mikora varhato imadom ?:))))

    VálaszTörlés
  20. Mikor jön a 25.rész már nagyon várom!!! :D

    VálaszTörlés
  21. Válaszok
    1. Alexandra fejezi be a részt, offline fordítóta , most beírja és meglesz.

      Törlés
  22. Szia, mikorra várható a 25. Rész? Válaszodat előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Alexandra fejezi be a rész fordítását. Le van fordítva neki, csak most be kell másolja a vikibe. Aztán átnézük az egészet és még is lesz. Ma és holnap között

      Törlés
    2. Rendben, köszönöm szépen!

      Törlés
    3. Az 5. rész felirata lemaradt, kérhetek pótlást? Köszönöm az eddigi munkákat.
      Élvezem nagyon a történetet! Kata58

      Törlés
    4. Feltettem. Köszönöm, hogy szóltál.

      Törlés
    5. Én is köszönöm a pótlást! Jó egészséget! xdd Kata58

      Törlés
    6. Szívesen. Bármikor valami van szólj nyugodtan

      Törlés
  23. Szia a Vikin mikor lesz végig leforditva a 25.-rész? Ha még dolgoztok rajta akkor bocsi a kérdésért🙄😅

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, amit említettem már. Alexandra offline fordította, be kell másolja. Még ő nem másolja be végig a szöveget nem tudjuk átnézni. Épp azért elkezdtük a 26. részt, remélhetőleg ki tudjuk adni a 25-26 egyszerre.

      Törlés
  24. A 25. rész mikorra lesz kész??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várunk, hogy az offline/wordban fordítot rész be legyen másolva. Sajnos én sem tudok többet. Többször is ráíram a lányra aki forította a 25 rész, de nem tudjuk meddig jutott a 25 résszel. Remélem 25-26 egyszere meglesz.

      Törlés
    2. Tegnap este még is lett az egész

      Törlés
  25. Köszönöm szépen a 25. részt, nagyon érdekesen alakulnak a dolgok! Még az e-sportban is
    elvárják a rajongók, hogy kedvencük szingli legyen? egy vicc! Mennyi szidalom és
    keserű komment jutott osztályrészül a csapatnak. De legalább a két fiú kibékült.
    Na és a sponzorok . egy vicc!! Köszönöm hogy láthattam, majd jövök a következőért is!
    xdd Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos ez némelyik helyen megtörténik, belegondolva csak az igazat mutatják.

      Törlés
  26. Hú micsoda aljas egy támadás! Ez már zaklatás. Szegény Smelling. Köszönöm hogy láthattam a 26. részt is!
    xdd Kata58

    VálaszTörlés
  27. 27 rész és a többi az hol van? 😅

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemsokára. Nem megy az olyan gyorsan kb 6-8 óra egy rész fordítása

      Törlés
    2. Oh értem, meg kérném hogy szóljon nekem hogy ha az összes régy vagy ha csak pár részt is akkor is szóljon, előre köszönöm 😅

      Törlés
    3. Hogy ha ki tesz új részt így értettem 😅. Köszönöm

      Törlés
  28. És a 27-28 rész megint egyszerre jönn ki? 🙂 Mert jobb úgy, hogy egyszerre több rész jönn ki🙂, de persze el tudom képzelni, hogy nem lehet 2 perces munka❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 27 rész most vár átnézésre. pinkmeringue hétfőtől vizsgázik tehát csak amit én tudok fordítani és Alexandra. Ha át tudja nézni Maryann ma holnap beírom a javítást. És még is van a rész.

      Törlés
  29. Sziasztok hol lehet ezt nézni magyar felirattal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Videa privát link és viki. 27 rész ma kerül fel a videára. Várok, hogy feldolgozza a videót.

      Törlés
  30. Köszönöm szépen a 27. részt! <3

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok a 28.rész hogy halad?? Imádom a sorozatot nagyon köszi hogy fordítjátok!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Elkezdtük, remélem legkésőbb csütörtökre megvan. Ez a hétvége egy kicsit zsúfoltabb volt mint gondoltam és nem tudtam haladni vele. Úgy sikerült hogy a másik két lány is egy kicsit el van foglalva. De én be szeretném fejezni karácsony előtt 🤩

      Törlés
  32. Sziasztok! Vikin mikor fojtatjátok a 28.részt? A sorozat karácsony előtt kész lesz? Nem akarlak sietetni titeket csak már nagyon várom hogy meglegyen!!🤩🤩 Imádom a sorozatot nagyon köszi hogy fordítjátok!!❤️ Ha esetleg a kérdésekből nagyon az jönne le hogy sietetlek akkor bocsi.😅😅

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Én elkezdtem a 28 rész fordítását, szerintem szombatra várható a következő rész. Alexa és Bernadett most nem tud segíteni. Próbálok hétvégére két részt feltenni de nem tudom ha sikerül. Egyik barátnőmnek segítek költözni és hétfőtől-szerdáig a cégem kitalálta, hogy megint üzleti útra megyünk, tehát az a 3 nap is kiesik. Amint megvan ki is teszem.

      Törlés
  33. Mennyi baj jött össze ezzel a 27. résszel, nagyon sajnáltam az egész csapatot,
    különösen Smillinget! De a végén Chesmant is.Köszönöm hogy láthattam,
    és izgatottan várom a folytatást! xddd Kata58

    VálaszTörlés
  34. Egyszerre volt kemény és megható is ez a 28-as rész!
    Minden téren egy hatalmas fejlődés is látszik, és végre a tettes is megvan!
    Köszönöm hogy láthattam, s már most sajnálom hogy vége lesz
    hamarosan ennek a történetnek! xddd Kata58

    Mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kellemes karácsonyi ünnepeket! Karácsony után hozzuk is a 29 részt. Meg tudod aztán nézni még egyszer hátha vannak benne olyan dolgok amit nem lehet észrevenni első nézésre.

      Törlés
  35. Szia nagyon jó sorozat alig várom a 30- ik részt is. Mindenkinek kellemes békés karácsonyi ünnepeket kívánok !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viszont kívánunk neked is kellemes karácsonyi ünnepelet! Nemsokára meglesznek az utolsó részek :)

      Törlés
  36. Nagyon köszönöm a 28. részt és az egész évi munkád, munkátokat! <3 :)
    Békés Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Nektek és Mindenkinek! <3 :)

    VálaszTörlés
  37. Hálás köszönet a 29. részért! Nagyszerű volt! Aranyosak voltak Tong szülei-
    Izgatottan várom a folytatást. Kár, hogy hamarosan vége a sorozatnak!
    Én is szeretem újranézni, mert elsőre időnként igencsak gyorsan alakulnak a helyzetek!
    xdddd Kata58

    VálaszTörlés
  38. Köszönöm szépen a 29. részt! :) Én is így vagyok vele, örülök is, meg nem is, hogy nemsokára vége. <3

    VálaszTörlés
  39. Egy tökéletesen borzalmas napot aranyoztatok be az új résszel. Köszönöm a kitartó munkátokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki. Na akkor már nem volt annyira borzalmas a nap

      Törlés
  40. N agyon tetszik a sorozat. Külön köszönöm a fordítást, mert nagyon nehéz lehetett ezeket a e- játék fogalmakat kifejezéseket fordítani. Legyen nagyon boldog Újévetek és sok egészséget kívánok az egész csapatnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök neki. Szerencsére volt valaki aki szereti és ismeri az e-sportot. Én eddig a sorozatig azt sem tudtam, hogy ilyen is van :D Boldog új évet neked is!

      Törlés
  41. Sziasztok mikorra lesz kész a 30 rész fordítása?

    VálaszTörlés
  42. Gratulálok a befejezett sorozathoz
    és köszönöm szépen a fordítást! Nagyon aranyos történet volt, sokat nevettem, szerettem nézni. :)

    VálaszTörlés
  43. Húha! Köszönöm szépen ezt a kellemes meglepetést, a két résszel, és ezzel együtt
    gratulálok a sorozat befejezéséhez! xdddd

    VálaszTörlés
  44. A befejező részt ma reggelre hagytam, hát olyan izgalmas volt a vége felé hogy leizzadtam!
    Még egyszer köszönöm ezt a remek sorozatot és a csapatmunkátokat! öröm volt követni titeket!
    xddd Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy velünk tartottál és hogy tetszett a sorozat. :)

      Törlés
  45. 3 hónap alatt sikerült rászoknom a kínai Sorozatok rá. Eddig ez viszi a pálmát. 😀
    Ennyit régen röhögtem a magyar fordítás hatására. Köszönöm nektek,figyelni fogom a munkáitokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki. Ajánlom a Love under the fullmont is, bár eléggé vicces néha komolyra fordul. És ha maratonozni szeretsz A the day of becoming you-t várd ki. Az is vígjáték.

      Törlés
  46. Nem tudjátok nem terveznek mégegy évadot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyesek szerint lesz, mások szerint meg nem, mert nehéz lenne a színészi csapatot újra összehozni. Szerintem az időre kell bízni, és majd kiderül. Nem ez lenne az első sorozat, amit évek után folytatnak vagy nézői kérésre legalább a két főszereplő másik sorozatot vállaljanak együtt.

      Törlés
  47. Nekem nem adja be a feliratot :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. A szöges keréknek kell beállítani. Az is lehet, hogy a videa az utóbbi napokban nem működik rendesen. A viki-n is meg lehet nézni

      Törlés
  48. Nagyon tetszett, köszönöm szépen a fordítást és az online elérhetőséget is.

    VálaszTörlés
  49. Szia. Ennek esetleg van valahol folytatása? 2. Évada? 2nap alatt kifullasztottam. Kellene valami utánpótlás. Koszi, ha válaszolsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Eddig nincs második évad, ha lesz akkor természetesen vállalom.

      Törlés
    2. Köszönöm a választ. Bízom benne, mert úgy sehogysincs vege érzésem van. Bőven lehet folytatás, minden szál felől.

      Törlés
    3. Tudnál még esetleg abban segíteni, hogy amikor vonulnak be a mérkőzésre, az melyik zene? Mi a címe? Köszönöm az eddigi válaszokat.

      Törlés
    4. https://youtu.be/Sok4Oq-l04I Szerintem egyik innen lehet.

      Majd kiderül ha lesz folytatása vagy nem. Ki kell várni.

      Törlés
  50. Megint újra nézve elejétől végéig! megunhatatlan.. xdddd Kata58

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése