Legend of Yun Xi - Ju Jing Yi

 Legend of Yun Xi - Yun Xi legendája



Han Yun Xi egy nagyon intelligens lány, aki abban reménykedik, hogy édesanyja még mindig életben van, annak ellenére, hogy még kislány korában "elhagyta" őt. Ő a Han család birtokán lakik, de az mostohája és a húga nem bánnak jól vele. Az atyja, egy császári orvos, mindent megtesz annak érdekében, hogy a lánya ne házasodjon meg Qin herceggel. A lány arcán egy heg van, ami miatt mindenki azt tartja, hogy csúnya és emiatt "senki" sem fogja szeretni. A Császári Anya, kihasználja a lányt, ágyasként megházasítja a császár öccsével és azt kívánja el tőle, hogy kémkedjen.


Ju Jing Yi, mint Han Yun Xi/ Qin hercegi ágyas


Zhang Zhe Han, mint Long Feng Ye/ Qin herceg


Yalkun Merxat, mint Gu Qi Shao/ Növény-szellem völgy mestere


Lin Si Yi, mint Qu Yang Ning Ning


1. rész          2. rész            3. rész        4. rész          5. rész      6. rész        7. rész          8. rész

9. rész         10. rész         11. rész         12. rész         13. rész         14. rész         15. rész

16. rész         17. rész      18. rész         19. rész         20. rész         21. rész         22. rész

23. rész         24. rész         25. rész         26. rész          27. rész          28. rész         29. rész

30. rész         31. rész         32. rész         33. rész         34. rész          35. rész         36. rész

37. rész         38. rész          39. rész         40. rész         41. rész         42. rész          43. rész

44. rész         45. rész         46. rész         47. rész         48. rész             Extra 1        Extra 2

Elérhető még egy másik videa-n, nyilvános link, Bűvöske címmel

https://videa.hu/tagok/haruxmichi-2279590


Drive 

Megjegyzések

  1. Nagyon kellemes meglepetés ez a történet, az eddigi 3 rész remek felvezető volt! Lesznek itt félreértések, féltékenységek rendesen... Köszönöm hogy láthatom és a fordítást is! xddd Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na én ezzel kattantam rá a kínai sorozatokra, nagyon vicces mikor mondja a srácnak, ne halj meg mert ma van a nászéjszakám :D

      Törlés
  2. Bocsi, de a 14.rész videánál nemzeti sport jön fel. Javitanád? Köszönöm előre is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, hogy szóltál javítottam is. Nem is értem miért jelent meg az, mert a focihoz nem is értek.

      Törlés
  3. Mennyi meglepetés! Sajnos már csak egy rész és be is érem ezt a fordítást is! Köszönöm az eddigieket! xddd Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor nemsokára egyszerre haladsz velünk.Maryann még átnézi a 16. és meg is van.

      Törlés
  4. Köszönet a 15. részért! Nagyon fordulatos, nem várt pillanatokat tartogat ez a sorozat is.xdd
    Vajon sikerül e a terv, s igencsak meglepődtem hercegünk hátterén! xdd
    Vajon nem hallgatta i ki valaki ezt a váratlan vallomást?! xddd Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na már utolérték 😇. Az biztos ex a sorozat nagyon fordulatos, szerencsénkre és szerencsétlenségünkre. Én épp azért imádtam első pillanattól fogva 2019-ben.

      Törlés
  5. több frontos támadás és győzelem.. a végén az a naivitás.. xdd.De nagyon tetszett a herceg hirtelen megjelenése! S ahogy kiállt az ágyasáért, nagyon tetszett! Ahogy az elkényeztetett hercegnő meggyógyítása is. Valamint a két nővér találkozása ahogy a gyógyszerért ment a könyörgés! xddd
    Megint megtudtunk egy nagyon fontos titkot is! xddd Kata58

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen a 16. részt! Kishölgyünknek érdekes alvási szokásai vannak, de az új vendég felkeveri az állóvizet. Akcióba lépett a koronaherceg is, csak nem tud nyugton maradni!
    Vajon hogy fog tetszeni a hercegnek, ha megtudja, hogy az ágyasa egyedül elment a völgybe?
    xddd. Kata58

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a 17.részt! ez is nagyon izgalmasra sikeredett! Vajon ki a tényleges mérgező? A részeg jelenet nem semmi volt! xddd Mi lesz ha nem ér vissza a palotából időre? S mi lesz ha beválik az öccs aggodalma a guerő megjelenése miatt? xdd izgatottan várom a folytatást.Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A részeg jelenet többünk kedvence. Mindezek a kérdések választ kapnak nemsokára.

      Törlés
  8. Húj de kemény lett a vége! Remélem tényleg lesz majd kiút ebből a helyzetből! xddd Kata58

    VálaszTörlés
  9. De szuper volt a 19. rész! Nagyon ügyes a hercegünk, de vajon az ellenméreg mit fog kiváltani? xdd Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még több bajt... Sajnos... Szerintem ha Yun Xinek elmondta volna időbe, jobb lett volna... De ez csak az én feltételezésem.

      Törlés
  10. Hasonlótól tartok én is! xdd Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk, hogy mindenki boldog legyen ennek a sorozatnak 3 vége van.

      Törlés
  11. Köszönöm a 20. rész feliratát! xddd

    VálaszTörlés
  12. Sikerült is még ma megnéznem! Nagyon borotvaélen való vállalkozás volt! Sok minden kiderült a múltból is, és sikerült a mestert is elrabolni! xd Jól benne van pillanatnyilag mindenki a slamasztikában! xddd Kata58

    VálaszTörlés
  13. Nagyon izgalmas rész volt ez a 21. megint! De legalább egy nagyon fontos vallomás is megtörtént, így boldogan bízhatnak megint egymásban! xddd Kata58

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm a fordítást!
    Valamikor régebben már elkeztem ezt a sorozatot, de pár rész után abbamaradt a fordítás, igy nagyon örültem mikor rábukkantam itt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen. Én már rég akartam fordítani, de nem adták át, vegül elkezdtem és megcsináltam a saját változatomat. :) Nekem ez örök kedvenc, az első kínai sorozatom volt, ez után rakerrestem Kiku minden sorozatára és aztán a többi produciókra :D

      Törlés
  15. Köszönöm az eddigieket, és persze izgatottan várom a következőket. Nagyon sajnáltam a herceget, és Jun Xit, szegény azt hiszi dobva lett, pedig csak meg akarta védeni...xdd Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemsokára lesz következő, egyszerűen nem tudok leállni vele :D
      Sajnos olyan sokan beleavatkoznak a kapcsolatukba, hogy még csoda, hogy így állnak és szerencsére a herceg nem haragtartó ha róla van szó. :)

      Törlés
  16. 22. rész annyira tele van ármánnyal hogy az ember kapkodja a fejét. Még nem is tudják micsoda veszély
    leselkedik rájuk! xdd Kata58

    VálaszTörlés
  17. 23. rész! itt kiderül a gyerekkori nagy titokból minden Yungxi számára! xdd Kata58

    VálaszTörlés
  18. 24. rész.. Mindig egyre több minden kiderül csak sajnos nem az számára akinek kellene hanem a rosszakaróknak! xd Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, mondjuk a kuzint hagyhatják meghalni, semmi hasznuk belőle csak a szart keveri

      Törlés
  19. 25. rész! A herceg nagyon aranyos volt hogy be mert hatolni a tilalom ellenére a völgybe, s lett egy édes miniszülinap. Mennyire igyekszik Jun xit megmenteni a bajoktól, pedig most ő maga is benne van a slamasztikában! xdd A völgyek mestere meg úgy néz ki igencsak gonoszban gondolkodik..vajon megváltozik e? xddd Kata58

    VálaszTörlés
  20. 26. zajlik az élet a palotán innen és túl is. A mérgek mestere is rájött hol van a méregmester..ezekből a helyzetekből még nagy baj lesz! xdd Kata58

    VálaszTörlés
  21. 27. na zsinórban ennyi mára elég is lesz.. xd Mindenesetre meglepett egy két titok..s valóban az apja lenne? Várom a folytatást! xdd de nagyon bírtam a hercegi özvegy szembeállását a császárival. xdddd
    Jun xi nagy örömére! xddd Kata58

    VálaszTörlés
  22. Az elvakultságtól nem tudja már mit csinál..a hurok meg szorul.. Kis hőseinkért meg igencsak aggódom.. xddd Kata58

    VálaszTörlés
  23. 29-30. rész.. elég fájdalmas rész volt ez a kettő érzelmileg szinte szétszakítja Yungxit. Kata58

    VálaszTörlés
  24. Köszönöm a fordítást és a feltöltést. Hatalmas munka volt egy ilyen hosszú sorozatot lefordítani. Hálás vagyok, hogy láthattam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha a sorozat valakinek a kedvence, mint ebben az esetben ez az enyém, nem olyan hatalmas munka még ha dupla ilyen hosszú lenne. Örülök, hogy tetszett.

      Törlés
  25. Nagyon köszönöm a fordítást és az online elérhetőséget!💕
    14 részt néztem eddig, de nagyon-nagyon tetszik a sorozat. Ju Jing Yi miatt kezdtem el nézni, mert nagyon szeretem őt. Ebben a sorozatban is igazán jó. Csodálatos a hangja a részek végén lévő zenében, amit rongyosra hallgatok a youtube-n. Nem bánom akármilyen hosszú is ez a sorozat, de már most nagy kedvenc. Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  26. Hálásan köszönöm ennek a remek és igazán jó sorozatnak a fordítását!💕🤞
    Nekem újra nézős lesz.😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is az, örök kedvenc és megunhatatlan🤩

      Törlés

Megjegyzés küldése